Οι δύο εταιρείες, από την αρχή της λειτουργίας τους, τηρούν υπεύθυνη στάση απέναντι στους πελάτες και τους προμηθευτές τους. Το 2018:
- Η εταιρεία λειτουργίας και συντήρησης, "Αττικές Διαδρομές Α.Ε.", διαχειρίστηκε 23.867 συμβάντα, με μέσο χρόνο ανταπόκρισης 5,9 λεπτά.
- Το τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (Τ.Ε.Π.) δέχθηκε 329.162 κλήσεις, που εξυπηρετήθηκαν κατά μέσο όρο σε 1,41 λεπτά, ενώ πραγματοποίησε 6.709 εξερχόμενες κλήσεις.
- Ο βαθμός ικανοποίησης των χρηστών από την εξυπηρέτηση και τη συμπεριφορά των υπαλλήλων του Τ.Ε.Π. ξεπέρασε το 93,2%.
- Ο βαθμός ικανοποίησης όσων χρησιμοποιούν την Αττική Οδό από τη συμπεριφορά των υπαλλήλων στα διόδια ανήλθε στο 98,7%.
Οι δύο εταιρείες διαθέτουν 5 πιστοποιήσεις ISO.